Retouren en Ruilingen

Om een artikel te retourneren of te ruilen, registreer het dan online via deze link:

I SAY retourportaal

Door je retour of ruiling online te registreren, worden onze klantenservice en magazijnmedewerkers op de hoogte gesteld dat je pakket onderweg is. Dit dient ook als een duidelijke melding dat je gebruik wilt maken van je retourrecht. Je moet nog steeds het bijgevoegde retourlabel gebruiken en het pakket zoals gewoonlijk bij het postkantoor afgeven.

Hoe maak je een retour of ruiling aan:

  1. Klik op de link: I SAY retourportaal en voer je bestelnummer en e-mailadres in.
  2. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren of ruilen en kies een reden.

  3. Als je een artikel wilt ruilen, kun je dit doen voor een andere maat. Als je niet wilt ruilen, klik dan op "Nee, bedankt."

  4. Je hebt nu je retour of ruiling geregistreerd. Je ontvangt een e-mail met verdere instructies.

  5. Bevestig de pakbon aan je pakket en lever het in bij het dichtstbijzijnde UPS-postkantoor. Vergeet niet om een ontvangstbewijs te vragen voor de retourzending. Dit is je bewijs dat we het pakket kunnen volgen.

Voor Ruilingen:

Zodra we je registratie in het retourportaal hebben ontvangen, sturen we je de gewenste maat toe. Je hoeft niets anders te doen dan de ruiling te registreren. Ruilingen zijn alleen mogelijk voor een andere maat, niet voor een andere kleur of model.

Ongeacht of je wilt retourneren of ruilen, kun je het bijgevoegde retourlabel gratis gebruiken.

Terugbetalingen

Wanneer we je retourpakket ontvangen, zullen we de artikelen inspecteren en vervolgens krijg je het betaalde bedrag terug, minus eventuele retourverzendkosten. Het bedrag wordt altijd overgemaakt op de betaalkaart die voor de aankoop is gebruikt.

We verwerken retourzendingen elke maandag en woensdag. Houd er rekening mee dat het tot 14 dagen kan duren vanaf het moment dat je een pakket terugstuurt totdat wij en ons magazijn de retourzending hebben verwerkt.

Houd er ook rekening mee dat het moeilijk kan zijn om precies te bepalen hoe lang het zal duren voordat je je terugbetaling ontvangt. Dit hangt af van je bank en kan per bank verschillen. Het kan tot 30 bankdagen duren voordat je bank het bedrag vrijgeeft. Als het onverwacht langer duurt, neem dan contact met ons op via care@isay.dk.

Je bent welkom om een andere verzendmethode te kiezen dan ons retourlabel, maar dit is op eigen kosten en risico, aangezien we het pakket niet kunnen verzekeren.

Wanneer je online winkelt op www.isayfashion.nl, heb je een herroepingsrecht van 14 dagen waarin je ons kunt informeren dat je de aankoop betreurt en vervolgens het artikel/de artikelen naar ons kunt retourneren. Je herroepingsrecht begint op de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen.

Als de deadline afloopt op een feestdag, zaterdag, Constitution Day, Kerstavond of Oudejaarsavond, wordt de deadline verlengd tot de volgende werkdag. Voor bestellingen van meerdere artikelen die afzonderlijk worden geleverd, of een product dat in meerdere delen wordt geleverd, begint de periode bij ontvangst van het laatste product.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de artikelen goed zijn verpakt. Je bent verantwoordelijk voor het pakket/de artikelen totdat wij ze ontvangen. Bewaar daarom je postontvangstbewijs en trackingnummer. Retourneer het artikel ongebruikt en in dezelfde staat als waarin het is ontvangen. We behouden ons het recht voor om een artikel te weigeren als de verpakking is beschadigd of anderszins onverkoopbaar is. Alle originele verpakkingen, prijskaartjes, hangtags, enz. moeten met het product worden geretourneerd zonder dat ze zijn gemanipuleerd.

BELANGRIJK

Als het product beschadigd is of anderszins onverkoopbaar, kun je je aankoopbedrag geheel of gedeeltelijk verliezen als:

- Je de artikelen hebt gebruikt.

- Ze zijn beschadigd terwijl ze onder jouw verantwoordelijkheid vielen.

- Je de artikelen onjuist hebt behandeld, waardoor we de aard, kenmerken en functionaliteit niet meer kunnen bepalen.

- Je de beperkingen op het retourrecht vanwege verzegeling, producttype, enz. niet hebt gevolgd.

Retourrecht voor Gebruikte Artikelen

Er geldt een retourrecht van 14 dagen voor artikelen die je hebt gebruikt. Als het artikel is gebruikt, kan het nog steeds worden geretourneerd onder het retourrecht. Als consument mag je het artikel alleen onderzoeken, d.w.z. je aankoop proberen zoals je dat in een fysieke winkel zou doen. Na ontvangst van het artikel mag je het alleen op een manier behandelen die je in staat stelt de aard, kenmerken en functionaliteit ervan te bepalen. Als het artikel is gebruikt, kun je alleen een gedeeltelijke of geen terugbetaling ontvangen. De consument is verantwoordelijk voor eventuele waardevermindering. De waarde wordt bepaald op basis van wat we voor het artikel kunnen krijgen bij wederverkoop.

Aankopen bij Winkeliers

Het is niet mogelijk om een I SAY-product dat bij een winkelier is gekocht, te retourneren of erover te klagen. Wij geloven dat onze winkeliers ons hoge serviceniveau en onze kleding begrijpen. Als je artikel in een fysieke winkel is gekocht, zijn zij verantwoordelijk om je te helpen een oplossing te vinden, en kunnen wij in een dergelijk geval niets aanbieden.

 

Winkelwagen

Je hebt er nog maar €39 nodig voor gratis verzending!
Gratis verzending geldt alleen voor levering bij GLS pakketpunten.