Levering
Hoeveel kost verzending?
Hieronder vindt u een overzicht van onze verzendkosten:
GLS Pakketshop
- Bestellingen boven €39, GRATIS
- Bestellingen onder €39: €5,95
GLS Thuisbezorging
- Bestellingen boven €39, GRATIS
- Bestellingen onder €39: €5,95
Hoe lang duurt de levering?
We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Levering naar Nederland met GLS duurt 2-4 werkdagen.
Zodra je bestelling is geplaatst, wordt deze onmiddellijk doorgestuurd naar ons magazijn, dat de bestelling verwerkt.
Als je in het weekend of op een feestdag bestelt, kunnen we je bestelling pas op de volgende werkdag verwerken.
We sturen je een track-en-trace-nummer zodra je bestelling is verzonden. Op deze manier kun je je pakket volgen en beoordelen wanneer je het ontvangt.
Als je twijfels hebt over je zending of als het lang duurt voordat deze aankomt, horen we graag van je, zodat we de zaak kunnen onderzoeken.
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet kan volgen?
De reden hiervoor kan zijn dat de pakketinformatie nog niet is bijgewerkt door het koeriersbedrijf. Afhankelijk van je woonplaats is het niet ongebruikelijk dat je pakket pas na 24 uur de eerste scan krijgt.
Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen?
Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice, zij zullen een onderzoek starten en zo snel mogelijk bij je terugkomen.
Als een artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is, wordt het artikel geannuleerd van je bestelling. Dit wordt uitgelegd in de e-mail die we je sturen wanneer we de rest van je bestelling verzenden vanuit ons magazijn. Het is het vermelden waard dat we natuurlijk geen geld in rekening brengen voor artikelen die niet worden verzonden.
Wat moet ik doen als ik niet alle artikelen heb ontvangen?
Controleer eerst of je geen e-mail hebt ontvangen waarin staat dat het artikel is geannuleerd van je bestelling.
Als een artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is, wordt het artikel geannuleerd van je bestelling. Dit wordt uitgelegd in de e-mail die we je sturen wanneer we de rest van je bestelling verzenden vanuit ons magazijn. Het is het vermelden waard dat we natuurlijk geen geld in rekening brengen voor artikelen die niet worden verzonden.
Als dit niet het geval is, neem dan contact op met de klantenservice, en zij zullen een onderzoek starten.
Wanneer ontvang ik een Track & Trace-nummer?
Je ontvangt je Track & Trace-nummer per e-mail zodra je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden.
Wat moet ik doen als mijn pakket vertraagd is?
Neem alstublieft contact op met onze klantenservice, en zij zullen een onderzoek naar de zaak starten.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd pakket heb ontvangen?
Allereerst is het belangrijk op te merken dat als je de ontvangst van een beschadigd pakket accepteert, de koerier of het afhaalpunt het pakket als aanvaardbaar zal beschouwen. Je kunt echter nadien contact opnemen met het koeriersbedrijf en een klacht indienen.
Daarna staat onze klantenservice klaar om te helpen! Neem alsjeblieft contact met hen op en zorg ervoor dat je foto's van het beschadigde pakket en een lijst van de beschadigde of ontbrekende items toevoegt.